--5G Video Autoplay--

Ticketing

Higher customer loyalty due to shorter response times.

Service Management

Handle IT disruptions, problems and changes quickly and comprehensibly.

That is why we are the right partner for you

Advice on choosing the right application

l

Development of a ticketing strategy

Installation & Configurations

Support

Creation of various KPI evaluations

Development of architecture and security design concepts

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About

Services

Conception & Planning
Development of
a ticketing integration according to your requirements. Afterwards we plan or support you with your project.

Installation & Configuration
We
support you in implementing the right application according to best practice.

Support
Thanks to our many years of experience, we can also provide you with comprehensive support after implementation.

Documentation
becon advises and supports the processing of data into IT documentation.

Evaluation of the data
Keep an eye on your ticket system. For this purpose we advise and support you with the right evaluations.

About

That’s why we recommend ((OTRS)) Community Edition, Otobo and Znuny

Ein Ticketsystem hat zunächst die Aufgabe eine prozessgesteuerte Abarbeitung von Vorfällen (Incidents) digital durchzuführen. Im Normalfall werden Vorfälle über ein Formular (Email oder Telefon) eingereicht. Die Bearbeitung von diesen Fällen übernimmt ein Team (Helpdesk). Ziel ist es Vorfälle möglichst schnell abzuarbeiten. Als Open Source Helpdesk System ist ((OTRS)) Community Edition (Otobo und Znuny) eines der verbreitetsten Ticketsysteme (TTS), die es auf dem Markt gibt. Zu der einfachen Installation und Konfiguration dieses Systems, beeindruckt vor allem die Vielzahl der Funktionalitäten, wie das Changemanagement, Configuration Management Database und nicht zuletzt das Prozessmanagement.

otrs znuny otobo ticketsystem becon gmbh

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That’s why we recommend ((OTRS)) Community Edition, Otobo and Znuny

ticketing mit otrs znuny otobo

Ein Ticketsystem hat zunächst die Aufgabe eine prozessgesteuerte Abarbeitung von Vorfällen (Incidents) digital durchzuführen. Im Normalfall werden Vorfälle über ein Formular (Email oder Telefon) eingereicht. Die Bearbeitung von diesen Fällen übernimmt ein Team (Helpdesk). Ziel ist es Vorfälle möglichst schnell abzuarbeiten. Als Open Source Helpdesk System ist ((OTRS)) Community Edition (Otobo und Znuny) eines der verbreitetsten Ticketsysteme (TTS), die es auf dem Markt gibt. Zu der einfachen Installation und Konfiguration dieses Systems, beeindruckt vor allem die Vielzahl der Funktionalitäten, wie das Changemanagement, Configuration Management Database und nicht zuletzt das Prozessmanagement.

Unsere Leistungen

That’s why we recommend ((OTRS)) Community Edition, Otobo and Znuny

Ein Ticketsystem hat zunächst die Aufgabe eine prozessgesteuerte Abarbeitung von Vorfällen (Incidents) digital durchzuführen. Im Normalfall werden Vorfälle über ein Formular (Email oder Telefon) eingereicht. Die Bearbeitung von diesen Fällen übernimmt ein Team (Helpdesk). Ziel ist es Vorfälle möglichst schnell abzuarbeiten. Als Open Source Helpdesk System ist ((OTRS)) Community Edition (Otobo und Znuny) eines der verbreitetsten Ticketsysteme (TTS), die es auf dem Markt gibt. Zu der einfachen Installation und Konfiguration dieses Systems, beeindruckt vor allem die Vielzahl der Funktionalitäten, wie das Changemanagement, Configuration Management Database und nicht zuletzt das Prozessmanagement.

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How to simplify ((OTRS)) ticket processes with the help of OpenCelium, we will show you in this webinar.

The central IT documentation

i-doit is a powerful web-based application,
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